پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من و وروجکم

.

1392/8/23 19:42
نویسنده : فعلا مامانی
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم یه سری توهم جدید زده بودم که با استفاده از بی بی چک همشون پاک شد و دوباره به واقعیت نزدیک شدم  واقعا وقتی تو توهم هستم تو ابرا سیر میکنم و حال خودمو ندارم  ولی با یه خط قرمز پر رنگ همشون محو میشن  مثل یه سیلی محکم به گوشم من و از خواب بیدار میشم  ...

 

خیلی دلم برای داشتنت میتپه زودتر بیا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane Yasna
23 آبان 92 21:27
salam azizam alan ik alame neveshtam parid bikhi inshalla k khoda ik nini naz o topoli mide b haghe ali asghar asan manfi fkr nakon golam in doa ru bkhon ishalla ejabat mishe در حدیثی آمده است هرکس این دعا را در ظرف آبی بنویسد و بشوید و به زن بدهد تا بیاشامد سپس جماع کند آن زن حامله گردد و هر چند آن زن اگر عقیم باشد دعا این است : بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏ اللَّهُمَّ یا ذَاالعَرشِ الْكَرِيم‏ِ وَ الْمُلْكِ‏ الْقَدِيم‏ُ يا اللَّهُ‏، يا رَحْمنُ‏ يا رَحِيم‏ُُيَا سَتَّارُ يَا غَفَّارُ يَا أَحَدُ يَا صَمَدُصَلِ‏ عَلَى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِه ِوَ ارزُقِتی وَلَداً صالحِاً ‏ منبع : منهاج العارفین ص ۲۸۳ ( صفحه مقابل ) mamnin azizam hatman anjam midam
یه دوست
27 آبان 92 22:26
دکتر من ،از بس که ذهنم درگیر این قضیه شده بود ومدام می رفتم پیشش،استفاده از بی بی چک رو برام ممنوع کرده بود وحتی به من گفت اینقدر نیا مطب،فقط بایدصبرکنی،تقریبا یک سالی دیگه مطب نرفتم وبی بی چک هم کمتر استفاده کردم،کمی که آرامش گرفتم،انگار معجزه اتفاق افتاده بود ومن بارداربودم،عزیزم میدونی نطفه ای که در حالت آرامش ،رضایت وبسیار عاشقانه بسته بشه،فرزندان بسیار زیبا،باهوش وبی نظیری رو نصیب پدر ومادر میکنه،خواهر گلم به خاطر وروجکت هم که شده کمی آرامش وبی خیالی چاشنی کار کن...یه سر به وب الینا فرشته کوچولو بزن،مامان الینا هم مشکلی داشت ولی حالا یه تصمیم دیگه گرفته ممنون از نظرت گلم منم تمام سعی امو میکنم که ارام باشم ولی گاهی وقتا اصلا نمیشه که بهش فکر نکرد http://mosaferkocholo.niniweblog.com/